CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, March 14, 2011

Terima 'Kasih'


Terima 'kasih' kerana telah menghulurkan sayang dan ingatan 'kasih' buat saya..

Buat keluarga tercinta, terima kasih atas segala pengorbanan, kasih sayang dan kemesraan yang dikecapi ini. 'Haaza min Fadhli Rabbi', syukur tak terhingga kepada Pemilik Cinta Abadi yang menyalurkan cintaNya melalui nikmat keluarga ini... Terima kasih Usrati Jannati.. kerana terlalu banyak kasih yang telah diberikan...




Buat sahabat dan teman yang sentiasa di sisi, kalian juga umpama sebuah keluarga besar bagi saya! Terima kasih atas jalinan persahabatan di sepanjang laluan berliku kehidupan ini. Serta atas ingatan, doa dan hadiah terutamanya sempena hari kelahiran saya pada setiap tahun =) Kalian umpama cantuman jigsaw puzzle yang melengkapkan sebuah kehidupan ini.. (>.<)v


Terima 'kasih'... buat Mama Abah, keluarga, guru-guru yang merupakan insan-insan istimewa dalam hidup saya kerana telah menghulurkan kasih penuh ikhlas dalam membesarkan, mendidik, berkorban, mendoakan, menyayangi, mengasihi, membahagiakan, dan memberikan segala yang terbaik dalam hidup saya selama ini.. Hanya Allah s.w.t yang mampu membalas segala kasih tersebut...



Allahu Rabbi... satukan kami semua di syurgaMu kelak dengan Rahmat dan belas kasihMu... Ameen ya Rahim..




0 comments: