CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, June 7, 2010

Geram dan Marah, tapi..?



Pasti ramai yang geram dan marah dengan tindakan Zionis Yahudi yang tidak berperikemanusiaan, tapi...

masih buat-buat lupa pada 'suntikan jarum Zionis' yang dah berakar umbi dalam masyarakat ~ rokok, dedah aurat, pergaulan bebas, riba, judi, arak, tak solat, budaya hedonisme dan dualisme etc. Maka, tindakan terbaik untuk menunjukkan penentangan dan kemarahan adalah dengan menentang sekeras-kerasnya idealism dan gaya hidup yang dibawa oleh Yahudi dan 'kuncu-kuncunya'!

"Sekali-kali tidak akan redha orang-orang Yahudi dan Nasrani sehinggalah kamu mengikut jalan hidup mereka." (Al Baqarah: 120)


Petikan artikel Ustaz Pahrol Mohd Juoi:

“Kadang-kadang musuh ketawa melihat kemarahan kita. Bangunkan remaja kita untuk solat subuh berjemaah, Yahudi akan sakit hati. Tutup aurat remaja perempuan kita, Yahudi akan sakit hati. Tinggalkan riba, judi, arak, pergaulan bebas, insya-Allah, Yahudi akan gigit jari.”

“Tetapi kalau cara hidup kita mengikut telunjuk jari mereka, Zionis akan ketawa sekalipun berlambak-lambak bendera mereka kita dibakar. Jeritan Allah hu Akbar dalam demonstrasi itu baik, bersemangat tetapi ucapan takbir dalam solat lima waktu lebih besar maknanya. Apakah Allah akan nilai laungan Allah hu Akbar daripada umat yang tidak solat?"

Mari demonstrasi hari-hari..



0 comments: